Słowa, które są trudne do wypowiedzenia, gdy jesteś pijany/a

Słowa, które są trudne do wypowiedzenia, gdy jesteś pijany/a:
- Bezsprzecznie.
- Innowacyjny.
- Przygotowawczy.
- Proletariacki.

Słowa, które są bardzo trudne do wypowiedzenia, gdy jesteś pijany/a:
- Konstytucjonalizm.
- Wszystkowiedzący.
- Rozszczepienie jaźni.
- Szczęśliwe zrządzenie losu.

Słowa, które są absolutnie niemożliwe do wypowiedzenia, gdy jesteś pijany/a:
- Dziękuję, nie mam ochoty na seks.
- Nie, dla mnie już piwa nie zamawiajcie.
- Przykro mi, ale nie jesteś w moim typie.
- Dobry wieczór, panie władzo. Śliczne dziś niebo, prawda?
- No nie, dajcie spokój! Przecież na pewno nikt nie chce, żebym śpiewał(a).

1 comment

Nastka | 7 marca 2011 10:24

Śmieszne zdjęcia :) Ja też mam takie jedno choć w nieco innej tematyce lęk przed lekarzem ;)

http://rodzina-i-pies.blogspot.com/2011/02/urazy-zwierzat-domowych-jak-pomoc-psu-i.html

Zjedź na koniec posta i sprawdź kto ma opory przed lekarzem

Pozrawiam

Prześlij komentarz