"Znaki Drogowe" na wesoło

Pewnego dnia
na spacerzezabawne śmieszne znaki drogowe na wesoło humor

Zobaczyłem
leżącą kobietęznak drogowy

W głowie mi
się zakręciłoznak drogowy

Moje serce
zapłonęło
znak drogowy

Potrzebowałem
prysznicaznak drogowy

Więc zabrałem
ją do domu
znak drogowy

Powiedziała,
że jest po pigułce

znak drogowy

Odchyliła
jedną nogę

znak drogowy

...i potem
drugą

znak drogowy

Moja reakcja była spontanicznazabawne śmieszne znaki drogowe na wesoło humor

Kiedy była gotowa

zabawne śmieszne znaki drogowe na wesoło humor

Włożyłem go

znak drogowy

 Poprosiła mnie, bym zwolnił

znak drogowy

Próbowaliśmy szeregu pozycji
znak drogowy

By dodać trochę iskry

znak drogowy

Zasugerowałem przyjaciół

znak drogowy

Powiedziała „Nie ma mowy"

znak drogowy


Po wielu

znak drogowy

Dotarłem do punktu bez odwrotu
znak drogowy
Ona gratulowała mi mej męskości

zabawne śmieszne znaki drogowe na wesoło humor


...i wagi

znak drogowy

Zauważyłem, że nie była dziewicą
zabawne śmieszne znaki drogowe na wesoło humor

Nagle wykrzyknęła!

Kłamała o tej pigułce

znak drogowy
Moje podniecenie opadło

znak drogowy
9 miesięcy później zadzwoniła do mnie

zabawne śmieszne znaki drogowe na wesoło humor

ze szpitala


znak drogowy
Teraz jestem ojcem

znak drogowy
Mój świat się zawalił

znak drogowy
Ale ciągnę dalej

zabawne śmieszne znaki drogowe na wesoło humor

Prześlij komentarz